me and my team


har snott bilden från världens bästa fadder jocke
www.oakim.nu (det är här alla skämmiga bilder dyker upp)

damn we´re hot!!
lite frusna bara för lekarna har inte börjat än
men juste ja, har jag nämt det?
det här underbara laget vann!!
VI VANN
VI VANN
VI VANN
VI VANN
!!!!!!!!!!!!!
nu har jag nämnt det..:)


Har suttit i skolan och plågat mig med matte hela dagen
min hjärna mår sådär..
den vill gärna ta matte i små doser, inte i 6 eller 8 timmars pass!

måste slänga in en bild från syuntan också, visst är jag snygg som skräddare ;)


over and out bitches


Kommentarer
Postat av: Syster

Nu har jag studerat bilderna på din fadders sida,minst två bilder på lillsyrrans boobs!! Så det så!!! drar fadder hårt i hörat

2008-10-08 @ 17:17:08
Postat av: Syster

Efter att ha bläddrat vidare så blir jag mer och mer övertygad om att den som höll i kameran har en allvarlig crush på min lillsyrra!!!!

2008-10-09 @ 10:56:33
URL: http://hundlya.info
Postat av: Anonym

Känner du någon som heter Maria Pohl eller Carolina Månsson????

2008-10-09 @ 11:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0