beslutet

Jag stannar i Oslo. Nu har jag tagit beslutet. ÄNTLIGEN!  Efter att ha gråtit en skvätt och vänt och vridit på allt en sisådär ca en miljard gånger så har jag nu kommit fram till att det blir bäst så.


Vi bor ju trots allt grannar med kungen, vem släpper det frivilligt liksom?! Pjuff.



Jag har gått in för det här på riktigt nu:
* Jag har skaffat ett nytt abonnemang så jag ringer superbilligt till Sverige och mina nära och kära om ett litet tag.
* Jag har lagt till en skrivkurs på distans som jag tyvärr lyckades lägga som andra val och inte får ändra på, kommer säkert inte in men där ligger den iaf.
* Jag har beställt ett nytt skattekort med nya uppgifter på.
* Jag har gett besked på mina studier i Oslo (står faktiskt kvar som reserv på Europastudierna även om chansen är liten att jag faktiskt kommer in)




Kommentarer
Postat av: kristin

usch och fy och blä för sj!

men va bra att du har tagit ett beslut nu! då kan jag komma och hälsa på dig nån annan gång :)

jag har fortfarande inte bestämt mig, har till fredag på mig...

vi är iaf i stockholm nu hos jockes föräldrar och jag tänkte väl känna av stadspulsen imorrn lite, hoppas det hjälper mitt beslut.

vad är det du ska plugga i oslo då?

puss på dig

2010-07-25 @ 18:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0