vi fortsätter...

söndagen:

Simon skulle iväg och möta sin kära mor vilket resulterade i att Kim (kollega nr2) fick hoppa in som barnvakt. Kim var den enda vi hade nummer till som bodde i närheten. Jag hittade inte dit själv så Simon fick lämna av mig. Jag kände mig verkligen som ett barn. Vid det här laget vill jag väl egentligen mest hem till min egen lägenhet, men what to do?

Ett par timmar, isglassar och avsnitt av Family Guy, Nitro Circus och Sons of tucson så hämtade Simon upp mig igen och det var dags för sushi. Vi köpte med oss sushi hem, satte oss på balkongen på varsin megastor kudde och bara njöt av vädret. Fredde som agerat "Mr. leta rätt på de svenska numrena till våra roomies" fick snart tag i Rattens nummer och jag blev själaglad. Att han inte var i Oslo förrän 23.30 var dock inte vad jag räknat med. Men men, som sagt, what to do? : )

Under tiden jag väntade på att ratten skulle komma hem så kikade vi på sällskapsresan. Norrmännen måste ju få med sig lite kultfilm från Sverige. Jag introducerad även Lars Winnerbäck och Johan Glans.

När jag väl kom hem var det bara att börja röja undan efter fredagens midsommarfirande, var inte så stökigt som jag trodde och det var en lättnad!

 



Vi hade dock sjukt kul på fredagen (midsommarafton)!

- dörren på toan på krogen gick dock i baklås för mig och en tjej, vi satt där i femton minuter och då tänkte jag att värre kan det inte bli. Jag gav liksom upp lite. telefon, nycklar och kort borta, thats enough. Men han där uppe gillade mig visst inte i fredags så han bestämde att "hon där, hon behöver lite mer motgång". Tack för den!


När jag inte surade över stulen väska eller över att jag blev inlåst så hade vi kul på dansgolvet och drack spännande röda drinkar. mumma! Stämningen var på topp, alla var glada och vi dansade tills vi knappt kunde stå upp.
DET HÄR GÖR VI OM NÄSTA ÅR!!!


Kommentarer
Postat av: Sis

Fast om du gör om det nästa år... Håll i väskan!! ;-)

2010-07-01 @ 11:35:09
URL: http://lapptussen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0