natti natti



Fick precis ett sms från Marianne som frågade om jag ville med ut imorgon. Vi skulle "spise litt og drikke litt masse cava". Jag älskart!

Jag har fuskat och faktiskt tagit ett glas vin ikväll. Jag hade tänkt börja min nytta period idag. Det sket sig. Sen tänkte jag att jag skulle börja imorgon. Men nu har jag ju sumpat de planerna också. Det får bli lite senare.

No Stress som de säger.

toodeloo

(till ointressant info också så har jag nu skickat in intresseanmälningar till sju privata hyresvärdar i Linköping. Jöjjemej det var tidsödande)



Kommentarer
Postat av: Derya Bahceci

Fast vin ska ju vara nyttigt :) hoppas du hft en fin kväll i övrigt

2011-01-17 @ 22:56:29
URL: http://www.kth.se/derya
Postat av: kristin

men va? ska du flytta tillbaka till linköping i höst?

2011-01-18 @ 13:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0