synd

Jag har syndat.




Sole Service har den bästa rean jag varit på. Sjukt fina kläder och allt från cheap monday till acne och whyred.Och kläder som faktiskt är aktuella. Jag köpte två jeans från cheap monday, de är ju billiga från början och när det är rea på min absoluta favoritmodell fick det bara bli så, ett par gråa som ovan och ett par stentvättade.



Jag köpte även en längre tröja som även kan användas som klänning, den var från woodwood och hade lite delar kashmir och angora i sig. Helt underbart mot huden.

Köpte även en grå lite längre topp med stora svarta prickar på från the furies.
Och en militärgrön topp, även den från cheap monday.



Fredde köpte den här snygga flanellskjortan från Acne.

Vi höjer härmed januari rean på sole service till skyarna.
*hipp hipp*

Kommentarer
Postat av: kristin

...hurra! rea är fint. jag gillar monkis rea. puss

2011-01-04 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0