sammanfattning 2010


Vi skrek in det nya året med fula glasögon vid tolvslaget.




I JANUARI var vi i Australien. Här är vi ute på snorkeltur vid barriärrevet.




I Brisbane får man inte cykla för fort.




I FEBRUARI mötte vi galna och hungriga apor i Ubud på Bali.




I början på MARS var vi några dagar i Kuala Lumpur, Malaysia och såg mycket häftigt. Bland annat Petrona Twin Towers.




Vi hälsade också på min kusin Stefan och hans fru Kristin som bor i Phnom Penh, Kambodja.




Sista stoppet på resan var i Thailand. På Koh Chang fanns ett fantastiskt vattenfall där vi äntligen fick bada i sötvatten.




I APRIL var jag hemma i Sverige igen och besökte min kära syster i Luleå. Här låg snödrivorna kvar.




I MAJ var det torrt i Oslo och Fredde och Ratten började rulla igen.




JUNI & JULI avnjöts i parker runt om i Oslo vid vackert väder, annars var det mest jobb.





I AUGUSTI kom syster yster ner på semester till Linköping.




Vi åt glass på Bosses Glassbar. Mumma.




Vi gick på Lars Winnerbäck konsert i Oslo, helt spontant och helt underbart.


I SEPTEMBER fyllde jag år & i OKTOBER fyllde Fredde år. Vi har inga bilder. En kamera måste inhandlas snarast, mobilkameran är inte den bästa.




I NOVEMBER var vi och hälsade på Freddes bror i Töreboda, i en ännu mindre håla en liten bit därifrån var vi på en megaloppis. Där fanns My Little Pony i alla möjliga färger.




I DECEMBER tände vi adventsljus och bakade pepparkakshus.


Igår var det NYÅRSAFTON igen och även fast jag inte fick igenom min vilja så hade vi det inte så illa, det måste jag erkänna. Vi åt snittar, hummer & drack champange.

Idag är vi lite trötta, men glada och vi hoppas på att 2011 blir ett toppenår.

Kommentarer
Postat av: Pappa B

Hej

Verkar verkligen som DU (Ni) haft ett underbart och häftig 2010. Hoppas nu verkligen att det nya 2011 blir jätte fint och bra.

2011-01-01 @ 20:07:43
Postat av: kristin

fin sammanfattning! och du är SNYGG!

2011-01-03 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0