värmland har fått snö



Här är min utsikt just nu. Det är så mycket snö ute. Värmland jagar ikapp Östergötland.

Igår tog vi premiärturen i backen.Snowboarden skötte sig fint, blev egentligen bara en stor vurpa så snön yrde som galet runt mig och jag såg ut som en snögubbe de lux när jag reste mig upp.
Dock skall det erkännas: kroppen har lite känningar av gårdagen.

Vi hade tänkt slänga oss ut i backen idag igen, men plusgraderna som kikat fram nu under natten och morgon och regnet (!) som strilade ner igår när vi åkte hem från Ratten & Lena gjorde att vi redan då bestämde oss för att skippa det idag.

Nu ska jag sticka näsan i godispåsen, jag råkade köpa 1,1 kilo godis på någon godisaffär i Charlottenberg i fredags. Farligt att handla godis när hungern är med och bestämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0