25 aug

Som vanligt, samma dag som ett kalas är så har man fortf inte fixat present...
Det är ju helt sjukt att man aldrig lär sig något om framförhållning.

Jag jobbar ikväll, så jag missar 25 års festen, vi är 50-60 anställda och inte fan gick det bra att byta bort tiden ändå. NEHE DÅ!  Kan ju säga att det inte är långt kvar innan jag säger upp mig :/
Vantrivs
något fruktansvärt....

Men nästa fredah är det fälttävlan på eken, har tankarna riktat mot det istället!! :)
Putte ska få åka Henra cayenne, lite grinig över det för contessan är mycket bättre enligt mig
men men, det blir nog bra :) Är inget direkt världsligt problem.

Ska kika på jobbet om det är någon som vill ta min tid imorgon ( men det kan jag ju knappast tro)
för det vore himla kul o följa med ida upp till strömsholm!!

Nehep, dags o ta på sig något anständigt, kila ut i djungeln av marknadsknallar o kila ner till frissan o se om hon har något bra presentpaket man kan köpa, kanske någon slags hårinpackning, manikyr vad som helst! För elin o Erik had eju redan snott min idé....!!!
Kan man kanske komma utan present och säga att man faktiskt hade tänkt men att dom hann först? :P

Njaee, är nog inte så bra!! haha :)

Puss o kram!

                           


Kommentarer
Postat av: Ida

Fina bilder Emma!:)Undra vem som är mästerfotografen... ;)Kommer saknar dej!

2007-08-25 @ 19:12:12
Postat av: Syster

åhåååå..... syster lånar bilder och slänger in i sin egen blogg!!!

2007-08-26 @ 09:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0