bästa vänner

image20
the things i want to say to you
get lost before they come
the only thing that's worse than one is none


Varje gång jag börjar tänka på det
så sväljer jag
jag sväljer bort tårarna som jag vet är på väg
Varje gång jag börjar tänka på det
så försöker jag intala mig själv
att  det här inte är en sån stor förlust

Men varje gång ljuger jag för mig själv.
Det är en stor förlust
Jag har förlorat en vän
Eller...
Det är nog snarare så att jag blev lurad på en vänskap
Det har tagit hårt

Du var ju inte så där jävla bra som jag framställer dig
Du var inte där i alla lägen
Du sa saker som gjorde mig glad
Men du gjorde fler saker som gjorde mig ledsen
Du fick mig att flera gånger med tårarna i halsen säga
-det spelar ingen roll..

Det spelade roll
Du betyder mycket för mig
Hur mycket jag än försöker intala mig att du bara är en skithög
så tycker jag inte det
Jag saknar dig
Du betyder fortfarande så himla mycket för mig

Jag måste inse att jag måste släppa dig
men jag kan inte....

Du lyckades trilska dig in i mitt hjärta
snälla, jag vill bara ha min vän tillbaka
Gör inte såhär
jag klarar det inte....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa, men heeej!! Klart jag kommer ihåg!!:P
Fan så kul! Haha..ja de får jag hoppas!! inte sett dig på..4 år?? galet!
Måste jag ju bara fråg ahur du hitta mig??:D
Hur leker livet för dig annars då??
Kraaam på dig!

2007-08-07 @ 21:20:15
Postat av: Syster

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam.... Saknar dig redan!!!

2007-08-17 @ 12:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0