Debuten närmar sig

Den 1e sept gäller det..
Ekenryttarna har Fälttävlan och jag är anmäld till debutanten
Ska bli sjukt roligt, har ju nästan gått och väntat hela livet
på o få en häst lämpad för FT och nu verkar det som jag närmar mig:)

Putte var SKIT DUKTIG på terräng träningen och han var över förväntan
på hoppträningen med, nu är det hårdträning i dressyren som gäller fram till den 1e..

Sen får vi se vad som händer på tävlingsplatsen, har inga större
förväntningar faktiskt, vill mest ta det som en träning
och ta det för vad det är helt enkelt

MEN SJUKT ROLIGT blir det säkert, hoppas bara jag går vidare till terrängen
Jag vet ju inte riktigt hur han är på en hoppbana..... :S

Men ikväll bekymmrar vi oss inte för det!
för ikväll blir det skitsnack o vin med goda vänner ;)

image21

Kommentarer
Postat av: Michel

Ja verkligen, men skitkul att du hörde av dig!!
Jaa du, befinner mig just nu i Kosovo o har faktiskt gjort ett tag nu. Som soldat fall du inte märkt de:) Tjänsgör till November om jag inte skriver på ett kontrakt på 6 månader till..
Men tror inte de, inte just nu. Vill bara hem o umgås o ha kul. Så blir Åre när jag kommer hem o ta en säsong där o jobba som taxichaufför^^ För att sen gå på o börja plugga till officer. Trivs verkligen i gröna kläder! Men kommer hem om en vecka faktiskt på semester i sverige 2 veckor! Längtar som tusan!
Ja just de, få man säga grattis o efterskott till studenten! Förstår att du kommer iväg, men de är inte förens du kommer iväg som du kommer sakna Linköping o längta tillbaka;)
Men hoppas du kommer bort från donkan då..kan inte tänka mig att de är nåt ställe man vill stanna allt för länge på.
Bor du nånstans nu då?? Still vasastan??
Puss o kram//Michel

2007-08-18 @ 21:29:03
URL: http://egerborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0