fredag

min kära syster verkar inte förstå
att  jag faktiskt är en väldigt upptagen
person som inte hinner sitta så mycket vid datorn
Är ju knappt hemma och när jag väl är det
så är jag oftast däckad framför tvn :P
inte lätt att uppdatera sin blogg då juuee!!! ;)

men nu är jag här igen!

imorgon är det dressyrträning
då ska både putte o jag  trimmas..
det behövs, vi är i princip på ruta NOLL
för tillfället. Hoppningen funkar dock kanon ändå
på något lustigt vänster. Kanonfin är han o förra veckan
 hoppade vi hinder på 1,40 m.Det har vi minsann
inte gjort tillsammans förr! Så
i vår blir det att rida 1,10 och 1,20 o bli säkra på det!
längtar tills tävlingsäsongen!

Ont i halsen har jag också
usch o fy det vägrar släppa taget om mig! :(
nu har jag bott i norrköping två nätter men nu är jag hemma igen o
jag kan lova att det ska drickas honungsvatten i mängder under
helgen!! smaskens!

nu ska jag o mr X (han vill heta så...)  åka o köpa godis o burra ner oss i soffan!
han lagade en enormt god middag åt mig ikväll
världens bästa pojkvän!

tjing!!


ps.. till syster..
jag funderar ju på affärsjuridik (alt med inriktning tyska)
alt civilekonom (fråga inte varför för det vet jag inte...)
eller ett miljprogram som är nystartat (tror jag...)
sen hittade jag en utbildning i norrköping om samhällets logistik
som lät intressant men vi får se vad det blir!
affärsjuridik är det jag mest vill gå men har svårast att komma in på
men det verkar som att jag kanske skulle kunna komma in på reserv plats
med mina högskoleprovspoäng...
lite hjälp kanske?

Kommentarer
Postat av: Syster

MrX???? kom han inte på något bättre????? ;-)

2007-12-08 @ 15:33:26
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0