måndag

eftersom syster tjatar.. (som vanligt)... så får jag väl lov att skriva en rad...
jag är hemma o är lite sjuk idag
känner mig lite taskig mot kristine för jag vet hur mycket det faktiskt är att göra
på måndagar.... men vad ska man göra när man inte fått sova på hela natten,
vaknar med halsont och är svimfärdig närman reser sig upp.. suck...
till råga på allt var johan ledig idag men inte tusan har han varit hemma för det!
jag fick minnsann åka till affären själv för o köpa honung!
*mutter..*
fast å andra sidan var han på affären innan o köpte lite så vi kunde göra egen pizza! :)

Nästa vecka ska vi till sälen så jag hoppas på lite minusgrader!
är trött på det här vädret med blask, slask och regn!

Men nu är i alla fall en fungerande ljusstake uppe och en röd
fin julstjärna som pappa inhandlade åt mig!
i år kände jag att jag faktiskt kom lite i julstämning när jag var på
stan och de sjöng och det var pynt överallt!
måste dra fram alla positiva tankar såhär när man får solbrist och blir lite deppig... !
tur iaf att jag har ett jobb som låte rmig vara utomhus under de timmar det faktiskt är ljust ute!
:)

har kikat på lite utbildningar på LiU också, kanske blir så att jag stanna här
o läser något
NEJ jocke, jag vill inte köpa dina böcker! :P
hälsa honom det syster!

Nu ska jag krypa ner i soffan framför CSI NY...

kram på er alla i vintermörkret...

Kommentarer
Postat av: Syster

Julstämning??? Det vet jag inte vad det är. Ska hälsa Jocke att du inte ville ha hans böcker.

Vad funderar du på att läsa då????

2007-12-04 @ 09:35:36
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0