tisdag

balträningen ikväll igen
suck, har ingen lust den här gången heller
men idag är det inte av lathet...
är helt andra orsaker

Fast vi gör ju framsteg ja o berit :)
förra gången lossnade det verkligen! äntligen :D


Jag längtar tills praktiken!! Jag vill åka dit nu...
inte om 10 veckor!! det känns som en evighet
fast de har ju typ gått tio veckor sedan jul o ja tycker de gått fort..
så de blir  nog inte så mkt väntan...:)
måste bara lösa problemet med transport
ska ringa min kära morbror om ja får hyra/låna hans
lilla skruttis, annars blir de till o hyra en o de kostar 1000 kr i månaden
men de löser sig!!

Sportlov nästa vecka iaf, ska bli skönt
inte för att ja känner att ja behöver det men men
man säger väl aldrig nej till ledighet? ;)

men men, mitt i all lycka lyckas man ju som vanligt göra bort sig o
förstöra saker.. hmm.. men vem har sagt att de ska va enkelt o leva?

Skänker en tanke till min mormor som fyller år idag
Hon hade haft massa folk hos sig, hela åtta tanter hade varit o hälsat på :)
Sen vill ja skänka en tanke till min underbara syster, varför är du inte här för?
du skulle ju kunna bo liite närmre
Jag ska faktiskt uppåt dina trakter på sportlovet, eller nee ja ska till gävle.. är ju en bit kvar till dig därifrån
men ändå... :)

Kram på er allihop

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är mest underbar!!! Men du , vi ses om några veckor!! Lööööve ya!

2007-02-15 @ 18:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0