23 juli

jaha ja, det var ett tag sen sist, men idag regnar det och
 jag sitter bänkad framför datorn så varför inte uppdatera mitt liv...!

Okej...
Bilen såld

Putte vaccinerad

Capriccosa dräktig med Maloubet de Pleville
75% jobb
Gatebil - har inte haft så roligt på länge!!
Hovslagare fixad till Putte
Gröna Lund med Ida - det var vi värda!
sen då?
 det rullar mest på som vanligt faktiskt

Tävlingar blir det inga förrän i slutet på aug
Cap. ska inte hoppa och Putte är inte red för mer än 90
så jag får vackert vänta..
Synd att Ida åker för jag hade ju
planderat in en LA:5 åt Putte o henne.. hahaha! så ondskefull jag känner mig! ;)

Nehepp
Man skulle kanske göra sig något ätbart
Hanna kommer med bilen kl 16 o ja jobbar 17-00 idag
Är lite smågrinig för jag skulle fått bilen igårkväll...
Men fick jag det då?
nix, o hennes batteri var tydligen slut
Var ligger det svåra i att låna gustavs mobil o ringa till jobbet när hon vet att jag jobbar?
stackars johan som fick hämta mig på jobbet...
Nej jag grinade ihop lite nu faktiskt... för vi bestämde att jag skulle få tillbaka bilen på söndag!
och då får man väl planera efter det?!
suck...
men men
vad ska jag göra...
le o se glad ut... ? för lugnets skull

Hepp, måste väl börja förflytta mig härifrån..

ajöss













Kommentarer
Postat av: Tha redhead

Hej babe:P
Läget då?
har du sett bilderna nu?
Puss anna

2007-07-24 @ 14:13:02
URL: http://scandalgirl83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0