30 Mars

lycka k?rlek

Jag måste jobba på mitt humör
Jag blir rätt arg, väldigt fort
vilket resulterar i att jag får be rätt många om ursäkt ibland

Idag till exempel
Det var inte meningen och det vet du
Jag vet vad du tycker, tänker och känner
Och du vet samma om mig
Det lustiga är ju att vi inte kan komma fram till en bra lösning
För egentligen är det inte ens ett problem
Vi bara gör det till ett....

Men nu är det iaf påsklov

och det ska bli så skönt
kanske reflektera lite tankar och funderingar
få lite rätsida på alltihop
och så självklart råplugga till
HÄSTSKÖTAREXAMEN
den närmar sig med stormsteg och jag känner
mig inte riktigt förberedd
men det blir nog bra! :)

Ikväll blir det grillning med petra och bard
blir nog trevligt ska ni se
tydligen ska vi göra en egen
potatisgratäng
men det får fasen hon göra
jag är inte så haj på just gratänger!

Hoppas ni andra får en trevlig fredagskväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0