fredag

har precis ätit smörgåstårta med resten av familjen
christer fyller år idag
tyvärr är jag alldeles för trött för att
orka vara social
så jag ska ta med mig min blöta tvätt
och fara hemåt.

Jag hatar att erkänna det men jag blir helt slut
av att kuta fram och tillbaka med hästar till hagarna,
rida, mocka, packa höpåsar, allt sånt som tär på kroppen
putsa träns är skönt
då får man slappna av
Jag är inte van vid sånt här kroppsarbete!! suck..
jag vänjer mig nog
men än så länge är musklerna helt slut
på kvällen och jag stupar i säng med en suck
men det finns en fördel!!
JAG SOVER HELA NÄTTERNA UTAN ATT VAKNA!
jätteskönt...


btw
Mcd blev rånat igen för en vecka sen
samma stackare som blev utsatta
plus en massa gäster...
är så jävla glad att jag inte sätter min fot där
mer än nödvändigt nuförtin..

igår var vi på hockey
rätt tråkig match
ska kolla när HV spelar mot LHC o så
ska jag stjäla pappas biljetter o så ska jag
gå o titta på den matchen :)

nu är jag alldeles för trött för det här
och alldeles för trött för att uppdatera med
jämna mellanrum men  det får bli lite sporadiskt..



Kommentarer
Postat av: Syster

Kramisar syster yster...... miss ya

2007-11-02 @ 21:18:50
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0