fredag, äntligen

har varit inne i stora staden
och lunchat med far
och hämtat mina skor
hos skomakaren
de vart fina :)
men jag kan ha råkat åstadkomma
ett hål i golvet....
jävla klent golv


Igår sa john att vi minsann skulle
åka kl 17
han skulle jobba
Bra tänkte jag
tog sovmorgon åkte till stallet halv tio
var hemma igen kl 11 o hade
bestämt med pappa att ses kl 12
så får jag ett sms
"vi åker mellan 15 och 16"
HALLÅ?
man kan ju inte ändra sin planering sådär
iaf inte så man får mindre tid på sig!

men eftersom jag är typ stålkvinna
så är det inga problem...
möjligtvis att lägenheten
inte blir riktigt lika ren som den skulle kunna bli...
och att john får ännu mer packning i
sin bil för att jag bara slänger
ner alltmöjligt för att ha så mycket som helst att
välja på... muhaha

damn, får inte glömma nagelborttagare
til ida
tydligen viktigt med sånt..

dags att packa

och ta allvarligt snack med
mitt hår som vägrar ligga på plats och mest
vill se ut som ett burr...

jag har slutat  med balsam-metoden
ska jag vara ärlig började jag knappt ens..



Kommentarer
Postat av: Syster

Pappa ringde mig två gånger inatt..... En gång vid 12 och en gånge efter... jag vet fortfarande inte vad det rörde sig om... det vet nog inte han heller!!

2007-10-12 @ 13:24:59
Postat av: Ulle

Hmmm , nåt sånt jag nästan misstämkte.... Ha en toppen bra helg nu..KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Postat av: Syster

Min blog

2007-10-13 @ 15:10:58
Postat av: Syster

Skulle bara testa en sak , men det funkade inte att lägga html koder i din blogg

2007-10-13 @ 15:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0