fredag

börjar jobba 11.30
tänkte jag skulle pilla i mig något ätbart
typ pasta med pesto
bäst att passa på när
kräsen inte är hemma :)

Verkar som att jag får stryka
mig från en klass imorgon :(
Har verkligen INGEN som
kan följa med....
lite trist faktiskt
sitter o funderar på hur jag gör om
de faktiskt vill att jag ska betala för den
klassen jag stryker mig från....

Var och tränade igår och det
gick faktiskt rätt bra
är fortfarande fruktansvärt
oliksidig men TT sa att det är mycket
bättre nu än i somras och det känns ju bra

Har precis läst ut
Flickan som lekte med elden - stieg larsson
himla bra faktiskt
så nu ska jag ut o shoppa tredje o sista boken

vi hörs








Kommentarer
Postat av: Syster

Jag hade helt klart följt med dig!!!!! Absolut!!!!!

2007-10-19 @ 10:43:22
URL: http://hundlya.info
Postat av: Josse

Synd att jag inte är i Sverige ( Lkpg hehe) då hade jag lätt följt med dig :)

2007-10-28 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0