Lördag

Ahhhh! Krånglat med stångåstaden om min tvättstugenycklar som jag "tappade".
Jag tänkte att det där var ju inget att skynda på med
MEN nyckeln går ju även till soprummet och berget växte sig bara störra o större på altanen
Så till slut blev det att sätta sig o åka till stångåstaden o punga ut 280 kr
bara det att samma kväll kröp nycklarna fram..
Så in igen till stångåstaden och förklara att jag ville ha pengarna tillbaka
jadå, inga problem.
Samma dag, 2 min innan jag börjar jobba, ringer dom.
Jag skulle skriva på ett papper för deras redovisning
Så jaha ja, då fick man ringa Stoffe o be honom hoppa in på jobbet en halvtimme
tidigare så jag hann till stångåstaden innan de stängde..
Allt krångel för tå små nycklar.. suck. Tänk om jag bara väntat en
dag till med att gå dit!

Nästa helg ska jag till Ida
Så jävla kul det ska bli!
Syster har nog rätt i att jag åker bil dit, orkar inte krångla med
buss o tåg o byten.. :)
Jag har inte varit ute på hur länge som helst och
spriförrådet är nästan intakt sedan vi var i Tyskland!!
så helgen blir nog livad får vi hoppas
Kanske springer på något trevligt folk
Känner ju en del som inte bor långt ifrån västerås.

Putte blödde näsblod igår
så han fick en extra vilodag den här veckan
och så red vi bara ut en lugn morgontur i solen idag.
Jättehärligt var det!

Missade o lyssna på min syster på tigerbeat igår
För datorn kukade ihop
som vanligt
jag ska slänga ut den en vacker dag..

och idag jobbar jag när de sänder så det skiter sig ju också..
suck, ibland har man lite motgång.
Hur kul är det o jobba en lördagkväll tillobörja med?
Visserligen kan jag ju göra något efter tolv men
det är ju inte så att  jag bara kan byta om o sen gå o
partaja, nej då, jag luktar ju big mac o har kepsfrilla
så det går iinte... :P

förvirrande, javisst
det har det alltid varit
likaså dålig tajming
men man har ju hela livet på sig

Jag vill ut och resa
med vänner
jag vill passa på o leva livet
med skumpa o partyhatt
hahahaha....

Förändringar är på gång
på gott eller ont?
det vet jag inte
förhoppningsvis mest gott :)

Jag har en luddig känsla
den gnager lite
det är ingen dålig känlsa
den är bara luddig



Dags att göra ett ryck
har en lägenhet som skriker efter städning
och en tvättkorg som skriker efter tvättid....!!







Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag visste att du skulle ta bilen..... JAG VISSTE DET. Iofs så missade du inte så mkt med radion. jag hittade några 8.5 cider , började buktala och sen skratta hysteriskt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0