onsdag

kattbebisar
                                                      foto: www.fotoakuten.se

Jag vill ha en kattbebis, eller två!
Dom är så söta när dom är små och inte riktigt kan hålla reda
på sig själva och sina kroppsdelar.
Sen får den gärna växa upp till en kelgris och
inte till en snorkig överklasskatt som mammas katt.

det ligger snus överallt i lägeheten
främst i området runt datorn och soffbordet
jag tänker inte pilla på det
får se när Mr, Slarv tänker städa efter sig...

Idag jobbar jag en skittid som egentligen inte ens känns värt
att åka in till stan för
3½ timme..
Kunde gärna jobbat 8-15 men 11.30-15
det känns så onödigt

Måste åka hem till mamma också
har en räkning där som jag funderar lite över
jag tror den ska vara betald vid det här laget
usch, det här är nackdelen med att få posten hem till mamma







Höst är det nu också
jag älskar hösten
jag älsar när löven ändrar färg
jag älskar när man får ta på sig
vantar och halsduk för att det börjar
bli lite kyligt ute
Jag tycker faktiskt om den torra kylan som är

 November, det är en månad jag sock kan vara utan
ruggigt, kallt, snålblåst.. usch

Men som det är nu
är så underbart.....!!

Jag börjar få lite småpanik
över vad jag ska ha på mig i helgen
jag har så dålig fantasi
så lite kläder jag faktiskt trivs i
och är rätt trött på stuprör och linne


Idag måste jag till skomakaren.










Kommentarer
Postat av: Syster

Stugan ligger mellan Arjeplog och Jokkmokk. Ganska nära en sjö. Två små rum och kök. Uthus med rum och sovalkov. Så vi får väl se vad de säger.

Ni ska inte köpa hus ännu... Vänta ett gäng år!!

2007-10-10 @ 10:45:24
URL: http://hundlya.info/
Postat av: Syster

KOLLA MED LEDIGHETEN NU!!!!!!

2007-10-10 @ 10:46:36
URL: http://hundlya.info/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0