söndag

mitt i natten
och vart är jag
jo,
på pappas kontor
för 25 minuter innan jag började jobba
så kom jag visst på att jag glömt att städa
på kontoret den här helgen
suck, ännu ett bra exempel på hur
extremt tankspridd och virrig jag är...

Efter 6 timmar på donken och endast ätit en bulle
börjar jag bli lite småsugen på något mer att äta..
men börja stöka i köket när jag kommer hem känns
onödigt.
Varför väcka den björn som sover?

Igår
schemalagd arbetstid: 16.00-00.00
Verkligen arbetstid: 16.00-01.21
Men eftersom Lotta inte ville gå hem och
Stoffe inte ville cykla... så fick jag köra hem dem
vilket resulterade i att jag var hemma efter 02.00...

imorgon är jag ledig
jag vet precis hur jag ska tillbringa min dag
men det är inget jag tänker dela av mig med

Förresten, eftersom Stoffe och Lotta redan hade smeknamnen
(pga kanelbullens dag härodan) Kringlan och Pepparkakan
så var ju jag med tvungen att döpas, Lotta döpte mig till singoalla
fråga inte varför....?


Nu ska jag slänga sopor, släcka och låsa.

Vi hörs imorgon gullet ;)



Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Singoalla??? Njaaaa , du är nog mer en Jitterbugg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0