söndag

från att inte ha någon som kunde följa med på tävling
så var helt plötsligt både mamma o pappa där
och assisterade som hästskötare
måste säga att mamma skötte sig himla bra
för att inte ha varit med förr...!

Det gick fortare än vad jag räknat med så
jag hann inte rida fram ordentligt till första klassen,
lite trav o lite galopp
ett språng på krysset
och ett på oxern
till nästa klass var jag mer i tid..

Resultat:
4 fel i 0,90m
8 fel i 1,00m

Felet ligger i att han knäpper av i nacken
och jag får en falsk framåtbjudning
som sedan resulterar i att vi kommer på
"halva" galoppsprång mot hindren...
och pladask så ligger en bom på marken

Men nu har vi gjort vår debut i en ren hopptävling
och det är hårdträning som gäller under vintern.

funderar på att åka hem till mamma för att
tvätta lakan men insåg att det skulle bli dyrt
men kom sen på att jag vill hämta lite saker jag kan
ta med till skärlunda så mitt rum där blir lite personligt.

Sen ska jag städa på pappas kontor och sen ska jag väl
åka till stallet och börja packa ihop allting tills imorgon
kolla med Eva också så jag kan ha transporten...


Är så himla lättat över att jag inte behöver sätta min
fot på Mcd mer än en gång i månaden!!


hej då



Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Wow , fick du med båda två????? Höll de sams?????

2007-10-21 @ 21:46:26
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0