Torsdag

Godmorgon alla solstrålar
precis hemkommen från tandläkaren
jag hade inga hål men dock lite tandsten
ochbara därför var det tvungna o slita
i mina tänder o tandkött tills det började blöda
Tandläkare är sadister
jag tror på allvar att de tycker om att skada folk
och tycker om att se blod
omänskliga!
jag har ont i munnen.....

Igår var jag hos skomakaren
han tyckte mina skor var illa tilltygade
men att det inte var några problem att fixa.
Jippie, ett par till skor att vela mellan i helgen alltså..

Jag vill åka till Barcelona
Fan vad kul vi hade
jag, matilda och alla andra i gänget :)
haha, spec på manolo bar där vi träffade
Alex och Gary (gareth?)
haha
vilka tider det var

utsikt från vår balkong


matilda&ingrid på torget


vid flygplatsen


en del av gänget uppe på berget


utsikt

Imorgon åker jag till Ida
Jag saknar henne så mycket
är ju faktiskt inte samma sak
och prata om allt på telefon...!!
Jag har förberett mig på en herrejösses
helg och det tror jag det kommer bli också
hittills har vi faktiskt aldrig haft tråkigt
när vi varit ute o festat! *peppar peppar*

Jag måste ta en tripp till Ikano o se om
jag kan inhandla något snyggt linne kanske
eller iaf ett par stayups eller strumpbyxor...
suck...  är inget kul att gå själv o handla
speciellt inte såhär tidigt på dygnet... !

Jobbar ikväll
är hockey
LHC - HV71
vill ju se den matchen
men ICKE!
Är visserligen Jessie, Stoffe o Malin som går till
00 resp 00.30 så det kan ju bli spännande
ändå... haha!


Nu ska jag ta mig i kragen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0