fredag

idag inleds den nya metoden
tvätta utan schampo
www.lockig.se
jättebra sida för alla lock-håriga!!
Jag har länge förnekat fakta, jag är inte lockig
jag har bara lite självfall
men tyvärr har jag efter massor med år fått öppna ögonen
jag är lockig
punkt slut..
därför ska jag nu försöka vårda mitt hår
oh försöka se presentabelt lockig ut och inte
frizz lockig..
 här har vi dröm håret;



För de flesta är det ingen nyhet att jag är
addicted to One Tree Hill
inte heller att jag bara avgudar peyton (Hilari Burton)
såklart jag då älskar hennes hår också!

påtal om det, nu är det dags o kika om säsong tre
hra falnat till ett lite mer rimligt pris så jag
kan införskaffa den också! :)

nehepp, nu ska jag slänga mitt schampo
o inhandla ett nytt balsam utan alla farliga och onyttiga
ämnen!!!


Kommentarer
Postat av: Suster Yster

Lockig????? Har du snöat in totalt???????

2007-09-21 @ 16:34:43
Postat av: Syster Yster

Jag håller tummar och tassar för att det löser sig med utbildningen. Att du står som gäst beror på att du inte är medlem på Hundserver ,portalem som bloggen ligger hos. Löööööve ya

2007-09-24 @ 20:47:02
Postat av: Syster Yster

Aaaaa , kolla med dem hur du kan få ledigt då i November , annars får vi väl skjuta upp det. Du får väl traksa iväg till www.hundserver.se och regga dig som medlem så får du ett eget namn!!!!!! Men för att namnet ska bli synligt så måste du logga in innan du skriver.... *upplysa* Du kan heta lillsyrran

2007-09-25 @ 13:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0