lördag

imorgon ska vi firas, jag och linda
vi fyller faktiskt 45

Andreas har slitit med betoning på SLITIT av sig en sko idag,
jag o ing marie pratade om att byta ut den sista, men hon sa att den satt nog
Men tji fick hon
kom till stallet och såg en trasig hov med tre sömmar kvar i
jag blir ju så glad, jag blir ju så peppad
inte

regnar gör det också
det är lite mysigt med regn
paraplyer är mysigt
varm choklad är mysigt, det måste drickas vid regn
bäst att gå och sätta på vatten i kokaren
vira in mig i min laeso filt och bara mysa

Johan säger att den sticks
han använder den  säkert fel

Jag saknar er
Jenny, Pullan och Ida
varför var alla tvugna att flytta härifrån?
nu måste ju jag också flytta....
är lite ensamt
visserligen är ni på 3 och 10 mils avtånd
Ida är längre bort, frågan är bara hur långt
geografi vad är det?


Hoppas ni alla har det bra
Nu ska jag dricka choklad
krypa upp i soffan med filten
och bara vara en stund

Adjö


image27
jag älskar hösten
tänk er att skritta fram längs kanalen/ån
Sitta på hästryggen och nynna en favoritlåt
se alla vackra löv som faller och lägger sig likt
en matta framför era fötter
Jag älskar hösten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0