tisdag

Imorgon ska jag åka till en potentiell arb.givare
Har jag tur får jag jobbet och kan då också tillgodoräkna mig
det som krävs för att söka djursjukvård.

Eller jobb o jobb, det är inget jobb, för man kan inte leva på det
men så är det  tydligen i hästbranschen har jag märkt..
Men med städjobbet och att jobba extra en eller två helger i månaden så klarar
jag mig. Mamma stöttar mig iaf och det känns bra...
Jag vill ju verkligen gå djursjukvård och då kanske man får offra ett halvår av
sitt liv o ha lite mindra pengar.
Egentligen är det sjukt att alla hästjobb ska erbjuda mat o boende
itsället för mer betalt...
Men jag har inte så mycket val just nukänns det som
Dessutom får jag ha hästen gratis där och just nu är det han som är min
allra största utgift..
Jag är iaf glad, eller var, tills jag pratade med en viss person
men jag tänker ta det här om jag blir erbjuden..
jag har en framtid att tänka på ju...
och vill man inte vara en del av den är det ett val man gör..

Börjar jobba om 45 minuter
vill verkligen inte!! :(
jag hatar att jobba kväll, men förhoppningsvis blir det lugnt..
är ju inga nolle-p längre...

Sitter dock fortf i myskostym här framför datorn så jag borde
väl slänga på lite mascara o ta på mig "uniformen" ;)

Jag älskar min familj
Min mamma, pappa och min underbara syster
Ni finns alltid där med peppande ord och styrkekramar
Börjar nästan gråta när jag tänker på hur det skulle
vara utan er...
Min familg betyder allt för mig och kommer alltid att göra det
bara för att man inte är överens om allting betyder det
inte att man inte tycker om varandra eller inte stöttar....

känner mig lite sentimental idag...
lite sårbar...

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Om det är det som krävs för att du ska kunna förverkliga dina drömmar så är det det rätta som du väljer. Allt löser sig alltid ,och vi finns bakom dig hela tiden. Bara vänd dig om så står vi där allihop!!
Kraaaaaam!!!

2007-09-18 @ 22:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0