torsdag

ska åka o jobba snart
jobbar TRE timmar idag
känns ju helt värdelöst o åka dit..

Ska se om Evas hovslagare vill sätta
i en söm eller nåt i puttes lösa dojja
så slipper jag stå o banka på den
 varje dag
.......

Som det är nu är mamma den enda
som uttryck tsina positiva känslor
för mitt "praktik"jobb...
den enda som säger att det kan bli bra (ja syster med förstås)
att hon är villig att ställa upp o hjälpa

har fått höra att det här bara är ett infall
och att det gått så himla fort
(jag har ju inte alls tänkt på det o kikat annonser jätte
länge, nej då.. )
det ligger för långt bort
jag ska ha ett jobb jag känner mer pengar på innan
jag börjar plugga
(jag kan inte plugga det jag vill om jag inte får min behörighet)

Jag har räknat, det kan bli tufft
spec om ja ska sitta o åka fram o tillbaka
men det kommer inte o gå så jag får väl sova
där några dagar i veckan
jag kanske inte kan gå på stan o fika så ofta
(men det gör jag inte ändå nuförtiden)
jag kan inte köpa så mycket nya kläder
(gör jag heller inte för jag har inte råd som det är nu heller)
det kommer o gå, jag vet det
och gör det inte det så är det väl bara
att bita i det sura äpplet o inse det....

suck..

igår var jag iaf o fikade med sandra
det var kul
hon hade gjort ett kollage hemma
med bilder på sig, kompisar och pv.
det var en bild på henne mig och vala
när hon hade pyjamasparty
vi måste gått i tvåan eller trean...
små var vi iaf :)
o korten vi tog med skolans kamera
och fick framkalla själva i bildsalens
mörkerrum..
det var tider det :)





Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Jag kom på att jag faktiskt inte vet vart du ska åka iväg och jobba. Norrut hoppas jag på , men sån tur har jag väl inte????? Ang helgen så är jag uppbokad 13-14/10 av jobb , 26-28/10 så är jag bortrest 10-11/11 jobb 8-9/12 jobb..... Det är bara att komma , helst snart. helst nu!! Sista helgen i September kanske????????

2007-09-20 @ 12:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0