en ridtur i förmiddagssolen

japp, jag ska ut och rida idag
på nikodemus
min allra första medryttarhäst som senare
övergick till foderhäst.
det är FEM år sedan jag red honom första gången
med enkel matte var han 17 år då
Nu är han 22
niko
ni har sett den förut
om jag minns rätt är det vår andra tävling på NFK
rider i mina gamla ridstövlar med kanonkass passform
och kusin karins gamla kavaj med axelvaddar.
som tur är är tävlingsutstyrsel uppdaterad för länge sedan :)

jag sitter fofrtfarande och grämer mig
över att jag lät Andreas åka iväg

image23
Andreas och jag

Jag ska nog åka ut till stallet imorgon
packa ihop mina grejer
och mitt i allt tråkigt ska jag nog ta
och borsta lite på Chosa och trycka örat mot magen
vem vet, bebisen därinne kanske lever om om jag har tur :)

capriccosa
världens bästa chosa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååhååååå , är det en lite bäbis på G. Kul!! Du får ringa nya fodervärden och höra hur han mår....

2008-04-29 @ 10:06:39
Postat av: Syster

*pekar ner* Det var jag som skrev.... Nikodemus har jag träffat , det minns jag!!!

2008-04-29 @ 10:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0