Hv71 - LHC

2-0 ledning LHC
7-3 ledning Hv

fort gick det
jag är förbannat, skitgrinig
jag skulle vilja ställa mig i båset och
skälla på dom
ryta åt dom att inte famla med pucken
inte släppa in Hv i matchen
ÅK SKRIDSKOR
glid inte bara runt
slåss om pucken, visa att ni vill vinna!!!

för mig är det oförståligt hur man på en dryga kvarts brejk kan komma ut och vara så jävla tafatta??
Ishockey har ja aldrig spelat, men basket
jösse vad basket jag spelat
som liten

att proffs i elitserien kan dala såhär
fruktansvärt
det är för mig obegripligt
inte ens när vi var små knattar och spelade basket var det så
antingen var vi usla i början och då var vi det resten av tiden också
ELLER
så dominerade vi och då gjorde vi det matchen igenom

nee, jag är en dålig förlorare
jävligt dålig förlorare
men om jag inte vore det så vore jag nog ingen
riktig tävlingsmänniska
man kan inte bara rycka på axlarna och ge upp
då har man inte inom elitsatsning att göra

nej, in i omklädningsrummet nu
släng vattenflaskorna åt helvete
sparka av er skridskorna rätt in i väggen
vråla rakt ut

sätt er sedan ner, tänk efter vad som gick snett
analysera, ÄLTA INTE, ANALYSERA ISTÄLLET
sen går ni in på isen på fredag med glöd i blickarna
och ett jävlar anamma!

förhoppningsvis är jag där och tittar på er
och jag vill inte se ett gäng kärringar på isen
då går jag hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0