måndag

på onsdag sker det
jag ska lägga min kalufs i Hannas händer och
hoppas på att hon gör det bra
men jag är inte så orolig
så som jag har sett ut genom åren. haha

jag läste i corren idag att de gör
fruktansvärda djurförsök på råttor
här i stan
skär av ena hälsenan på ett bakben
och sedan hänger de råttan i svansen och tvingar
den att gå på frambenen
nödvändigt, säger forskarna
man ska se på vilket sätt en hälsena läker bäst.
pytt!
tvivlar starkt på att forskarna själv skulle vilja
hänga i svansen (om de hade någon)

Läs mer om detta tvivleaktiga försök här.

ibland vill man bara slå alla knäppgökar på nosen
och hoppas på att det gör
JÄVLIGT ont

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste oxå det.. För djävligt!!! När jag var typ,i din ålder..... Så var vi vid labbet och hade en demonstration!! Din syster var mkt rebellisk!! hade även en labbråtta ett tag...... Men den dog efter någon vecka.... jag vill nog inte veta av vad. Och jag kan fortfarande inte förstå vad jag tänkte med när jag tog emot den fån en kompis

2008-04-28 @ 16:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0