onsdag

de ville inte ha Andreas
och jag förstår dem
det var inte en sådan häst de letade efter
och inte för det priset
det är lite för högt med tanke på hans ålder
och utbildningsnivå
om tre veckor går kontraktet ut och då är jag hästlös.
men jag har kommit på att jag ska börja spela golf
det verkar vara ett smart drag att bli proffs i det
så varför inte försöka o bli lite rik? ;)


Idag jobbar jag min första kväll på solrosen
funkar det lika bra som de två dagpassen
så är det nog inga större problem :)

annars är dagen rätt tråkigt
sitter o degar i min morgonrock
ska åka till stallet, ingen ridning idag
måste sen boka tvättid och röja här hemma
men vädret passar ju in iaf
ruttet, kallt, tråkigt, grått,, blääärk!!!!





Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är ledig...3-4/5 , Då jobbar iofs Lelle 10-11/5 är vi lediga.... Då är det iofs en inoff tävling i Luleå.. det skulle ju vara kul om ni kunde komma då... 17-18/5 är vi i Örnsköldsvik , så det funkar inte. Helgen efter jobbar jag och helgen efter det så är jag på kurs.

2008-04-09 @ 12:44:14
Postat av: Syster

Det är bara den 10/5 som det är tävling.... Kolla med pappa. Men kommer ni tex innan Lördagen tex
Torsd- Fredag.. Så kan jag ta ledigt oxå..... Bara jag får veta det lite innan

2008-04-09 @ 14:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0