det är bevisat

min syster har en snuskigare karl än mig....
systers blogg
(klicka)

vad är det förresten med karlar, jag blir galen... män och kvinnor tänker ju inte lika någonstans
jag är så trött på det, jag är trött på ungkarlbeteendet, vart fan finns ansvaret? Finns det nån jävla karl i denna värld som faktiskt tar ansvar för att tex hemmet inte ser ut som ett slagfält? som faktiskt inte lämpar över allt på frugan!? va!`VA?! gör det det?!?!?! jag är upprörd....
kanske mest less på att jag känner mig som 40 med en tonåring hemma istället för 20 med en pojkvän......



Kommentarer
Postat av: Syster

Om man bortser från fiskbullarna så är han faktiskt rätt händig med dammsugaren och disktrasan!!!!!

2008-08-06 @ 22:55:52
Postat av: Lennart

Det handlar om kommunikation, är du inte nöjd så säg det till honom,



fan vad ni kvinnor gnäller ASG!

2008-08-08 @ 17:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0