sjuk

jag är sjuk!! buhuu stackars mig
haha jag blir så satans gnällig när jag är sjuk
vill bara vara hemma hos mamma eller pappa och bli ompysslad!
Det värsta är ju att jag har jobb hela veckan på samma barnehage (den jag var på 3 dagar förra veckan, och om jag har tur får vara på nästa vecka o efter jul också) och man kan ju inte ringa sig sjuk. Man tar ju det jobb man får. Idag hasade jag upp ur sängen 6.50, först av alla i lägenheten, usch! Men imorgon har jag senvakt och jobbar 9.45 - 17.15 (stängning av dagiset) så dår får jag lite sovmorgon.. yeey! Lustigt däremot att man har sju timmars jobbdagar här, hemma hade jag minsann 8,5.. hmm.. ju längre dagar ju mer pengar, något som egentligen skulle vara rätt soft vore dom där 12h arbetsdagarna, mån-ons, halv dag på torsdag och ledig fre-sön...hehe

aja, Nu har jag hällt i mig en treo, ska krypa ner i sängen o sova och hoppas att morgondagen blir bra.

Var förresten ute o sprang en kväll, damn vad skönt det var att röra på sig, sprang inte bara, powerwalkade mkt också men var i vart fall ute en timme och det var häärligt! :)

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0