söndag

vill bara passa på att visa ett kort på mitt fina pepparkakshus jag tillverkat, det är det enda i vår lägenhet som avslöjar att julen närmar sig! Är lite dåligt med julpynt här måste jag säga, har inte riktigt fått in den rätta julkänslan faktiskt. Den kommer väl när jag kommer hem till allt julpynt :)

Motivet för bilden är egentligen inte pepparkakshuset, men det är den enda bilden det finns med på. Här har vi Tiffany, en mycket trevlig cockerspaniel flicka som adopterat min lovikavante och sover lite med den, soo sweet... :)

Eftersom jag fortfarande är sjuk så har helgen varit rätt lugn, joel och tina är i danmark så jag och willy har haft lägenheten för oss själva. Men willy har suttit limmad vid sin dator och world of warcraft och jag har legat och degat inne vid tvn och kollat på dåliga såpor.. men en sån helg behövs det med ibland :)

Är inte riktigt frisk än, men hoppas på att det är lite bättre imorgonbitii.. är ju jobbdags då igen.

Jag håller även tummarna hårt för att kristins tenta gick bra i lördags. Skriva tenta på lucia, hur taskit är inte det. och en lördag också! damn...!

o v e r  a n d  o u t

b i t c h e s ;)



såg att bilden inte blev så bra så vi beskär lite, here it is, my pepparkakshus!! :)


Kommentarer
Postat av: Syster

Det verkar vara något speciellt med cockerspanielflickor och lovikavantar... I går när jag kom hem så låg Lexie i sin puff och sov med min vante! (Present från Pappaa B )

2008-12-15 @ 05:59:36
Postat av: kristin

ja ibland är de förjävliga dom på itn, men ingemar är bäst! jo, jag svarade på alla utom en.. så vi får väl se. skönt med jullov nu! idag har inte jag gjort ett skvatt!

2008-12-15 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0