måndag

jag tyckte minsann att intervjun gick bra
hoppas jag inte var ensam om att tycka det!
får besked den här veckan
så det är väl bara att gå som på nålar ett par dar då..

har fått lite ångest inför hösten igen..
kom på att det bara är två månader kvar innan jag måste söka
till någon utbildning....

köpte en scoobydoo film igår, ska
nog krypa ner o kika lite på den innan johan kommer hem
han tycker ju inte om tecknat så jag kikar på den själv :)!
syster, om jag måste flytta i höst..
kan inte du också flytta till den staden så jag får någon att
titta på tecknat med? snälla?

VARFÖR SKA DET VARA SÅÅÅ JÄVLA SVÅRT!!!!!
varför kan inte jag också få vara en av dom som
vet att när dom blir stora ska dom bli ditten o datten...

nej, tröstäta en bulle till filmen blir nog ett måste också
borde åka till mamma o kidnappa kissen också så jag
har något mysigt och gosigt att krama... :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Flytta hit upp!!!!!!
Vad är det för jobb du sökt???? Fast vet du Emma , det är få som vet vad de ska bli när de är stora...... Jag trodde jag skulle bli kock.... Det är jag inte längre!! Det är bara att kliva över kanten och hoppa , du kommer landa på många avsatser innan du landat rätt....... Det är lixom aldrig försent!! och jag tror du är som jag.... Min mamma säger alltid att jag är som en katt... vad som än händer , hur jäkligt det än kan se ut så landar jag alltid på alla 4!!!!! Och du är likadan!! I promise!! Love ya!!!!

2008-02-04 @ 18:30:12
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0