onsdag

ledig idag... igen
gaah så tråkigt det är att vara hemma!
idag ska jag sysselsätta mig med att tvätta
lite så vi har lite rens kläder till helgens bravader
i Gävles skidbackar! :)

Har löst problemet med Andreas under Egypten resan
också, jag har världens bästa hyresvärd!!
En stor eloge till Birgitta, Eva och Cilla som alltid
finns där i vått och torrt när man behöver dem som mest! :)
har iaf bestämt mig att när fodervärskontraktet går ut så får han åka hem...
den 6ejuni... skit är det för jag har tre fälttävlan jag vill åka på i augusti!
men nu får det bli
mantorp i slutet på april
och mantorp igen i maj eller ev tranemo
men det är så långt tid, får väl ta det som en weekendtripp
och bo hos anna - karin :)

idag är det riktigt grått väder
perfekt för att krypa upp i soffan med
en varm choklad i näven :)


Kommentarer
Postat av: Syster

Dom har jag läst ut för länge sen... Lånade den sista av chefen. Dom var toppen bra!!

Så du ska vara hästlös sen?????

2008-02-06 @ 10:31:42
URL: http://hundlya.info
Postat av: Syster

Just nu är jag på jobbet , men slutar vid 16. Kan vara smart att vara hästlös när du pluggar för det kostar ju massor!! Finns säkert någon krake du kan låna om suget blir förstort....

2008-02-06 @ 12:19:38
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0