Onsdag

yey, har fått jobb som vårdbiträde i sommar om jag vill
med start typ nu
ett problem..
det är inte heltid  i sommar, det varierar mellan 75-85 %
BIG NONO!
jag ska slita arslet av mig och tjäna pengar i sommar
inte glassa runt på 75%
men, får jag inget annat så får jag ju ta det
Skaffade mig en frist med att anmäla mig till introduktionsdagarna
ska ju till egypten och fjällen
så i början på april måste jag höra av mig igen
för anmälning till introduktion.
Och i april får jag besked från det andra jobbet, som jag vill ha!
Och sen har en annan arbetsgivare ringt och skickat mail och
vill att jag ska komma på intervju.
Tyvärr är det inte så aktuellt eftersom det är i mantorp.
Men intervjun kanske man borde gå på ändå.
Ifall man bränner sina andra chanser, alltid bra med backup.

Det regnar idag
av ren princip rider jag inte när det regnar
problem: det regnade igår, jag ska träna imorgon
slutsats: han har vilat alldeles för mycket, jag måste rida i regnet idag
ber till högre makter att det ska sluta regna.
Jag var nog katt i mitt förra liv
så mycket som jag skyr regn..
Brännt barn skyr elden, jag har blivit alldeles för blöt, alldeles för många gånger.

Lovade nästan att umgås med L. idag
men har fått massa shit ivägen
som vanligt
konstigt att L. aldrig tröttnar på mig.

syster, jag hade nästan glömt bort bolibompa.. haha!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Det kommer garanterat bli mer än 75%.... men det är bra med back-ups!!

Ví har börjat prata om Bulgarien här hemma , jag vill iofs åka till grekland.. Egypten lockar oxå , jag vill se pyramiderna

2008-02-27 @ 16:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0