Tisdag kväll

Varit på match med P.
LHC - MODO
3-4
Modo slänger in avgörande pucken med en sekund kvar av sudden.
Har inte så mycket att säga.
Har sett bättre matcher.
Hörde av grannen att den sämst betalda har 16´ i månaden
den bäst betalda har 220´
Synd att man råkade födas med tuttar och fitta
Annars hade tamefan jag också varit proffs
fotboll eller hockey
whatever, tjäna pengar is the shit.

Ska träffa S. imorgon
känner att en shoppingrunda inför våren
är ett måste
jag är trött på alla gamla kläder.
jag har massvis, säkert ett ton
men inget  jag vill ha på mig.

När blev jag så bortskämd och utseendefixerad?

För en vecka sedan var jag nöjd med outfiten jag hade ikväll.
Ikväll kändes den mest passé..
tråkig
förutsägbar
Är det min tur att falla i modeträsket?
Äh, big deal, man är väl inte mer än människa.

Är det fult att drömma om att bli rik?
ingår inte det också i en av synderna i att vara människa?
Detta galna ha-begär, detta fanatiska makt-begär.

Jag har en plan
eller njae, den är väl inte riktigt färdig kanske
jag jobbar på den
den ska förändra mitt liv
på ett postivit sätt får man ju hoppas
jag är förväntansfull
lurig och ganska listig
så med en gnutta tur så ska det nog gå
wish me luck





Kommentarer
Postat av: Anonym

BOLLIBOMPA FÖR HELVETE!!!!!!!

2008-02-26 @ 23:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0