tisdag

idag flyttar jag och teddy hem till mamma i två veckor
vi ska vakta kissen och huset.
för er som inte vet är teddy min vapendragare i vått och torrt
han finns alltid där, han är ljusbrun, har en hård kall nos
en söm har gått sönder i ena benet så han har fått ett elefantben eftersom
all stoppning har åkt ner i foten.. och dessutom är han världens mjukaste!
han har dessutom perfekt storlek för att kramas med.
det finns ingen bättre än min teddy!

och kom inte och säg att det bara är jag som har ett
gossedjur som jag älskar och har kvar sen jag var mindre! :)

image42
Teddy i egen hög person eller ja.. björn....

nehepp... Ska väl gå o kleta på mig lite såndäringa make-up di kallart
jobbar ju en kortis idag också.. börjar om en timme.

Jag är rätt trött på Linköping...
Ska det fortsätta så blir det nog göteborg i höst...


Kommentarer
Postat av: Syster

Luuuleåååå... Du ska flytta till Luuuuleååååååå.... Jag har nog nått gammalt mjukisdjur kvar någonstans. Jo , på fredag kväll bär det av till Haparanda och tävlingar... Vi ska tävla Lörd - Sönd 4 klasser totalt

2008-02-19 @ 10:55:47
Postat av: Syster

Ska Mr X med till Göteborg oxå!!!!

2008-02-19 @ 10:58:19
URL: http://hundlya.info
Postat av: Syster

Ja , nu gäller det att du håler tummarna som f*n....

Man vet aldrig vart man är på väg..... Allt kan bli precis hur som helst.. När som helst!! Och som man minst tror... Men det är smart att inte pressa , för det blir bara fel

2008-02-19 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0