torsdag

idag har jag klippt mig
jösses, så pinsamt det är att gå till frisören
när håret är så ruggigt slitet!! *skäms så öronen trillar av*
kände mig dock lite bättre till mods när frissan sa
att man minsann har lite risig struktur på håret när man har självfall..
fast det ursäktar ändå inte mitt ronja rövardotter sluskhår...
men med lite glans o lite plattång så ser det nu rätt ok ut :D

om en sisådär två timmar är avresan till gävle/ockelbo
beräknad.. vi får väl se hur X passar tiden
jag ska bara in till staden och städa på papsens kontor
sen är jag färdig för avresa
95% färdigpackad.. Kan inte göra så mycket mer, X ska
fixa min snowboard me nåt innan vi åker o jag har inte en aaaning
om hur man gör det han ska göra (vad det nu är..:P)
jag hade tänkt slippa städa på kontoret när C är där men
tji fick jag, då skulle jag ju städat imorse eller igårkväll..

men men, nu ser vi fram emot helgen
o framför allt....
SANDVIKENS AMERICAN PAN PIZZA..
mm, godast i Sverige! :)

jag tror inte jag kommer bryta något i helgen
jag ska dock räkna min blåmärken..
jag kommer ha JÄTTEONT i handlederna (kanske skulle införskaffa skydd..?)
och jag kommer ha JÄTTEONT i svanskotan...
jag talar av egna erfarenheter...
men målet, som ligger väldigt långt borta är något i stil med bilden nedan.. ;)
vi får väl se när jag når dit!!

image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0