torsdag

min enda lediga dag den här veckan!
lika bra att passa på att jobba när det finns lediga tider!

behövs ju pengar till egyptenresan...! :)
är ju inte långt kvar!! :)

sitter på mammas bärbara nu o hittade lite bilder från balen
och studenten!
Min syster var ju inte på min bal och jag har inte visat henne
några bilder vad jag vet, så här är vi, jag och min partner in crime
 


Han är den goaste pojken som vandrar på jorden
tror inte det finns något ont i min favorit! :)

men nu ska jag till stallet! ha det bra alla där ute.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jäääävla ungjääääävel.... Guuud vad SNYGG du är!!! Du skulle inte kunna tänka dig att skicka över någon bild till din stora syster??????

2008-02-21 @ 11:51:27
URL: http://hundlya.info
Postat av: Anonym

Hålla tummarna i helgen , som hårdast mellan 7-12 Lörd -sönd.... Säg till pappa att göra det oxå!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-02-22 @ 17:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0