2008.01.28

Suttit här o kikat tillbaka lite i min blogg
läst lite och så.. lyssnat på lite musik
o då kommer jag på det
trots att jag tänker på det mer och mer sällan
så ligger det där bak o gnager
argh, jag blir så ARG!!!
jag har inte accepterat det, och jag kommer aldrig
att göra det. Jag tycker anledningen du har är en
jävla skit anledning.....
och det är jävligt svårt ska jag berätta,
att inte veta om man ska avsky någon eller inte
för när folk nästlar sig in i ens hjärta sådär som du gjorde...
så man verkligen bryr sig om personen i fråga..
då blir det genast så svårt...
ordet Bästa Vänner klingar inte fint i mina öron nuförtiden
du besudlade det och missbrukade det.....
ARGH!!!!
nu ska jag göra nåt annat tror jag.....

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Oooooooops!! *Tassar ut igen*

2008-01-28 @ 20:20:44
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0