22 januari

Jaha ja
nu har jag sagt upp mig från jobbet
i fredags åkta jag och Andreas hem
och här tänker vi stanna!
Matte ska bara fixa ett jobb med lite mer timmar än Mcd
så hon kan betala stallhyran
sen är det ju kul om man har råd att äta o så också :)
Men det ska nog gå bra, jag har förhoppningar om att få ett jobb snart..

igår var jag och pappa och gymmade
Johan trodde inte sina öron, men jovisst, vi GYMMADE!
kände mig jättenyttig!
konditionen låg inte riktigt på minus som jag trodde men den ligger rätt nära NOLL....
:)

Ska slänga i mig en macka nu och om en timma eller så ska jag
bege mig av o ta en fika med Linda.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Gymmade du med pappa!!?? Ja , där ser man!!

Klart du hittar nytt jobb snart..kraaaaaaaaaaaaam

2008-01-22 @ 14:28:40
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0