fredag

dagen har spenderats hos mormor
jösses amalia
jag är så mätt, så himla mätt.....!!
man kan inte tacka nej till mormödrar när det
bjuder på mat, det är liksom en oskriven regel
så jag fick gott knäppa upp överat knappen
och ta en portion till, JÖSSES AMALIA
men gott var det!
som alltid....:)

har fått tag i mr hovslagare också
han kunde komma på måndag
himla tur

ska in till stan på måndag
kanske skulle ta o beväpna mig med mitt CV
och vässa tungan och springa runt lite till olika
ställen som kan tänkas behöva personal
i alla de anställningsformer...!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Nu blev jag nästan lite avis..... Den maten gick inte av för hackor!!!

2008-01-25 @ 18:44:08
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0