kväll

takida - curly sue
så jäkla vacker

ibland drömmer man sig bort
tankar flyger iväg och även om man hade
kunnat, så hade man inte velat ta tillbaka kontrollen
att komma tillbaka till verkligheten
sker oftast abrubt och ibland får man liksom
en liten stöt av dåligt samvete att man ens hade
mage att drömma sig bort.
Jag har en plats jag brukar flyga iväg till
sådär ibland när det mesta känns lite tråkigt
har inte du en sån plats?
du vet, där man kan sitta i lugn och ro....

när man känner sig som en ofullständig glass
som kom ut i GB:sortiment alldeles för tidigt och
aldrig blev någon riktig storsäljare,
det är då man ska flyga iväg med sina tankar en stund..... :)


nu sitter jag här i mina snowboardpjux
och känner mig lite fjantig
men snygga killen på butiken sa ju att det var så man skulle göra
ha på sig dom hemma
så det är nog bäst jag lyder snygga killen
så blir det nog bra


nu ska jag begrava mig lite takida
sociala lite med sis på msn
alltid trevligt...




Kommentarer
Postat av: Syster yster

Såna platser är mkt mkt bra att ha!!. Lycka till på Af idag och tvåla till dem ordentligt!

2008-01-24 @ 06:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0