torsdag

syster,
af är dumma ihuvudet
satt o väntade i en kvart
sen stegade jag fram till infon o
frågade hur länge det var meningen att man skulle behöva vänta.
Ja då hade knarkidioten som bokade in mig
liksom gjort nåt fel, han hade typ skrivit att tiden 10.20 inte var
tillgänglig längre (för den skulle ju jag ha)
men sen hade han kruxat med något kl 11 också.
jag fatta inte riktigt, eftersom "min" arbetförmedlare
då fått tiden från 10.20 ledigt så borde han ju haft tid o ta mig
men nej då! så sur som jag var så sa
jag att jag minsann inte hade tid att vänta längre
försäkrade mig om att de inte skulle slänga ur mig ur
inskrivningen som de gjorde sist
o sedan stegade jag därifrån.
kompletta idioter är vad dom är!!
helt sjukt...
jag sätter inte min fot där igen...

Har fått hem massa papper om att studera utomlands
och för er som inte vet det
så har jag en hemlig längtan om att få åka till kaliforniens stränder
och ha det skönt
dyrt är det tyvärr

pappa tycker jag ska fundera lite på vad min häst kostar
och om jag inte ska spara de pengarna och lägga undan dem
och använda till MIG SJÄLV
låter ju visserligen vettigt...
men jag vill både ha kaka och äta den...
suck..
har ändå inte tänkt att behålla andreas längre än till sommaren
så utöver feb förskottshyra som ska betalas nu så är det ju bara
mars, april, maj, juni
ja iofs.. fyra månader...
det blir ju en summa det också... :/

varför ska allting vara så pengastyrt!!
suck....



image38

nu tänker jag åka till stallet så jag kommer lite på andra tankar en stund

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Men jisses!! de är alltså fortfarande lika inkompetenta på Af i Linköping..... Skrämmande!!!!

2008-01-25 @ 07:27:31
URL: http://hundlya.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0