förolämpad av snorungar

döm av min förvåning när jag på väg hem från tvättstugan
möter ett gäng ungar varav en av flickorna säger ett glatt "HEJ HEJ...."
jag svarar förstås "hej hej" och när jag precis säger mitt sista hej så
kläcker hon ur sig...."....POTATIS!!! hahaha!!"
dagens snorungar!! kan knappast tro att jag var så ful i truten så jag kallade
vuxna för potatisar.....

är faktiskt lite chockad, jag varken är eller ser ut som en potatis....
snarare en morot i såfall!!



jaa ni, vad skulle ni helst vara.......?


Kommentarer
Postat av: Syster

Vuxen?? DU??? Du är för f*n tonåring fortfarande. Ang. potatisen så kanske de såg den klassiska potatisnäsan a la Karlsson hos dig! ;-)

2008-07-29 @ 17:15:41
Postat av: Syster

POTATISUNGE!!!!!!

2008-07-30 @ 11:27:10
URL: http://hundlya.info
Postat av: Syster

Du har ju för 17 inte varit bättre själv.. Du ringde ju upp folk vid 6 tiden på helgmornar och kallade dem för FISKPINNE!!!!

2008-07-30 @ 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0