nu är det dags att bestämma sig

idag är sista svarsdagen, ska jag satsa på o stå kvar som reserv i GBG?
utan lägenhet...
vet inte ens när terminsstarten är, hittar noll info, bara att det ska skickas
hem efter andra urvalet... Hittar iaf att det är någon slags inskrivning runt den 18e - 19e....
Men i Norrköping drar det igång redan den 12e augusti, hade jag inte räknat med..
får svassa in med svansen mellan benen till chefen och säga att jag inte kan jobba
hela semesterperioden..... känns ju sådär kul...


Det sura är ju att står jag kvar som reserv och kommer in så är det ju så, då stryks jag från Norrköping
så innan dagen är slut måste jag ha bestämt mig... Är ju lite surt det där med boendeproblemet i Gbg bara...

VAD SKA JAG GÖRA?

jaja, Danmark var iaf skitkul
hade trevligt med papsen!
Vi gick på ströget, shoppade, åt god mat, var på Bakken och åkte karuseller!
och bodde kanon fint!
Däremot är inte danskarna vi träffade ett dugg serviceinriktade, ska man få sitta
vid sitt bord utan att få beställa i tio minuter när man dessutom sitter vid bordet som står precis
vid dörren till uteserveringen där de springer förbi hela tiden!? Till saken hör också att jag fick hämta min egen meny,, men vi tröttnade och gick... blev aldrig mat där...
dessutom kör de som dårar, och TUTAR! men papsen är väl inte världens lugnaste förare heller ;)


pappa på restaurant i Helsingör


galenpanna på ströget


stoort skepp i Nyhavn


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag har alldeles kalas bra bilder på pappsen när han galopperar runt på en massa stenar vid en fors...... Och , nope man fick inte galoppera omkring där.. det var avstängt

2008-07-28 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0