tisdag 1/7 2008

ledig två dagar nu igen, knepigt schema.
samvetet pockar på uppmärksamhet
tycker jag borde ta mig o kragen och gå till gymmet
jag måste faktiskt göra det
nackdelen är att ingen annan är ledig idag
vilket betyder att jag måste gå dit själv om jag inte vill gå i eftermiddag.
ahhh, vilket I- lands problem!!

vet ni, idag för första gången kunde jag lösa bildgåtan i corren
syster, jag ger dig samma utmaning, fast du får en lättare bild för den som fanns
i corren fanns inte på nätet, så jag fick hitta en själv...


Du har ju inte bott här på så länge så men med såhär mkt handicap borde du klara det...!! :)


over and out

Kommentarer
Postat av: Syster

Det är den "önskemuren" el. vad f'n den heter nere vid Stångån... Vid den där bågen..... den fanns faktiskt när jag bodde i linkan oxå. Jocke har en önska på en platta där

2008-07-01 @ 13:54:13
Postat av: Syster

Drömmarns någon ting kan det nog kallas oxå...... Nu när jag tänker efter!

2008-07-01 @ 14:39:05
Postat av: Anonym

haha..jag hade ingen aning om var det var.. :)ILLA! :)

2008-07-03 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0