blogg.se - ni är korkade

jag kan inte hålla mig
jag bli så IRRITERAD

kikade på blogg.se
ni vet
startsidan man kommer till
där syns de mest aktiva bloggarna
och
de som nyligen uppdaterat

till saken
VARFÖR LÄGGER NI INTE UPP DE MEST POPULÄRA BLOGGARNA?
åhh... så pantat så de finns inte
för jag var ju tvungen att gå in och kika hur ofta folk skriver i sina bloggar
och de gör ju för tusan upp till SEX (6) inlägg om dagen!
Man kan ju lägga upp en rad med de popläraste och sen en annan rad
där blogg.se´s samtliga aktiva bloggar uppdateras med jämna mellanrum...
ge folk en chans att hitta nåt kul att läsa om...

Personligen kikar jag mina favoritbloggar
en eller två gånger om dagen
det räcker
ett eller två inlägg
nu är jag uppe i mitt tredje för den här dagen
och inom en ganska liten tidsram också
skäms över mig själv något fruktansvärt

men hallå, varför uppdaterar man sin blogg sex gånger om dagen
varför gör man såhär

inlägg 1:
nu har jag vaknat.. blablabla... ätit frukost..blablabla.. hej då

inlägg två:
Idag hade jag på mig detta (bild) vad tycker ni *fniss*

inlägg 3:
nu har jag ätit blablabla till lunch

osv osv osv.... ni fattar poängen va?
bläärk jag mår illa

Jag vill inte läsa skitbloggar
jag vill läsa bloggar som är intressanta (min mening är ju inte samma som din MEN ge de bra bloggarna en chans att komma fram för HUR många vill veta vad jag åt till frukost lunch och middag?!)

Jag irriterrar mig på mycket
och på mycket lustiga saker
thats´s me

japp

jag bor i en tätort på en slätt
ni vet
betongklumpar utslängda heöt utan resonemang
man kanske blir så här
när man kommer från slätten


Kommentarer
Postat av: Syster

Har inte läst Kallentoft..... Stod och höll i den för någon månad sen och funderade på om jag skulle ha den..... vet inte varför jag ställde tbx den!?

2008-06-05 @ 23:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0